Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

6 Aralık 2009 Pazar

Çiçek Turu - 20.09.2009

Ramazan Bayramı' nın 1. günü sabahı yaşayan ve yaşamayan yakın akrabalarıma çiçek almak için son dini bayramlarda yaptığım gibi Maşukiye' ye gitmeye karar verdim.

Bu seferki seferimde değerli bisiklet ve doğa dostu Bahadır Bilgin bana eşlik etti.

08.00 gibi Kırkikievler çıkışında buluştuk. Hava hemen her dini bayramda da olduğu gibi ağlamaklıydı. Maşukiye' ye yağmura yakalanmadan gidebildik. Çiçekçiden çıktıktan sonra Derbent' te hava kararmaya başladı. Büyük bir bulut önümüzü kesti. Bizimde ıslanmaya hiç niyetimiz yoktu. Bu yüzden demiryolu manzaralı bir çardakta yağışın başlamasını ve dinmesini bekledik. Çardağın karşısındaki bakkaldan çerez aldık ve geçen yük trenine nazır biçimde onları muhabbetle tükettik.

Yola çıktıktan bir kaç kilometre sonra, Balaban civarlarında bir çöp kutusunun yanından geçerken altımda bir cam sesi duydum. Ardından da pısssss sesi. Dengesiz bir tipin yol üzerinde kırdığı cam bir şey yüzünden uzun zamandır havası boşalmayan arka tekerleğim patlayıverdi. Durumu ti ye alarak neşemi bozmadan yarılan dış lastiğimi ne olur ne olmaz diye içeriden yamadım ve yeni bir iç lastik taktım ve lastiği şişirerek yola devam ettik.

Ardından hafif tempo ile İzmit' e vardık. Meşhur Terzibayırı' ndan Bağçeşme' ye çıktık. Yol üzerindeki mahalle yolunda çocuklar bayramı gönüllerince yaşıyorlardı. Ananemi ziyaret ettikten sonra ayrıldık. Bahadır Bilgin abim Yahyakaptan' a, bense çarşıya doğru dalışa geçtim.

Bahadır Bilgin. Maşukiye' deki çiçekçimde poz veriyor. Kendisine bu eşliki için teşekkür ederim.











Kırıkkale-Yahşihan' a akaryakıt götüren DE 330x2 numaralı lokomotif.



Demiryolu manzaralı çardak. Yağmurdan korunmak, tren seyretmek ve sohbet etmek için son derece ideal. Bu fotoğrafı Bahadır Bilgin benim makinemle çekmiş.



Lastiğime bayram ziyareti yapan cam parçası.



Buda içeriden görünümü. Cat kapı, pardon pat kapı girmiş. :)



Açtığı yarık.





Scotty, dedemi ziyarete geldi.




-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.