Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

9 Aralık 2009 Çarşamba

Kerpe-Kefken-Gemicipınarı-Kerpe - 05.08.2006

2006 yazında Kefken Limanı' na fotoğraf çekmeye gitmiştim. Balıkçılar av sezonu başlamadan önce teknelerini onarıyorlardı.









Kefken Limanı.



Kerpe' nin olduğu Kerpe Burnu' nun Kefken tarafından görünümü.



Aslında tur Kefken' e gidiş geliş şeklinde olacaktı ama hızımı alamayınca kendimi Sarısu yolunda buldum. Bu sefer Ömerağzı' na gelmeden sola saparak tehna bir orman yoluna girdim ve toprak bir yokuşu tırmanarak Kerpe-Kandıra yoluna kısa bir süreliğine çıkıp Gemicipınarı Köyü' ne girdim.

Sarısu yolu tozlu.



Bu yola bayılmamak elde değil.



Tenha orman yoluna sapıyorum. Ormanlar arasında boşluklar var. Sebebi bir tür tırtılın çam ormanını mahfetmesi. Ağaçlar mecburen kesildi. Yerine yenileri dikilecekti.



Yol düzgün sayılır.



Kerpe' ye farklı bir bakış.



Orman içinde tek başınıza iken yol almak harika bir şey. Arada bir ormandan gelen çıtırtılar heyecan katıyor. Önünüze geyik çıkması ihtimal dahilinde.





Of off offf.. Harika.



Kerpe-Kandıra yoluna çıkıyorum.



Sonrasında Gemicipınarı Köyü' ne ulaşıp başka bir toprak yoldan Kerpe' ye iniyorum.

Günün sonu.

Gün batımı ve kayalıklarda balık tutanlar.









-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.