Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

11 Aralık 2009 Cuma

Sapanca Göl Turu - 02.04.2007

2007 yılı nisan ayında güzel bir günde Sapanca Gölü' nün çevresinden dolaşmaya karar verdim.

Sapanca yönüne doğru sanırım anayoldan gittim. Bu zamanlarda olduğu gibi Arslanbey yolunu pek kullanmıyordum. Nitekim sağ salim Sapanca' ya vardım.

Sapanca' ya varınca 1 sene okuduğum Sapanca Meslek Yüksek Okulu' nu ziyaret ettim ve öğretmenlerim ve arkadaşlarımla hasret giderdim. İlk fotoğrafı eski okulumun bahçesinde çektim.



Ardından Sapanca İstasyonu' na bir göz attım. Pırıl pırıl havada göl ve demiryolu manzarası harikaydı.



Sonrasında Arifiye İstasyonu' na uğradım. Genç bir kardeşimiz benimle ilgilendi. Bende kendisine bilgim yettiğince bisikletçiliği anlatmaya çalıştım.



Arifiye' den sonra D-100 karayoluna bağlandım. Beşköprü civarında yolun karşı tarafındaki bir dinlenme tesisinin battal boy köpekleri bana sözlü taciz edip yanıma gelmek istediler ama yoğun trafik yüzünden yanıma bile yaklaşamadılar.

İlk şehirlerarası turlarımdan birisi oldu bu. Adapazarı merkezine girmemiş olsam da ona hoşça kal diyorum.



Yolun Sakarya il sınırları içerisinde bir dizi iniş çıkış var. Tatlı virajlar yolu süslüyor. Kocaeli il sınırları içerisine girdikten sonra yol çok daha hafif inişli çıkışlı ve virajsız olmaya başlıyor ve bu durum yolculuğu fena halde sıkıcı bir moda sokuyor.

Eşme civarına varınca karnım acıkıyor ve kamyoncu lokantalarından birini ziyaret ediyorum.

Menüm bu. Bunlarla beraber 1-1.5 ekmek yiyorum. Tabi bu büyük bir hata. Bir daha turlarda bu şekilde bir öğlen yemeği yenmeyeceğini yola tekrar çıkınca uygulamalı olarak öğreniyorum. Nitekim o günden beri turlarımda seyir saatleri içerisinde asla böyle ağır gelecek yemekler yemedim. Aslında çok lezizdi. Ve topu topu 8 lira verdim. Ammmmaaaa yemek ağır geldiğinden (ağır gelmek ne kelime, üzerime lokomotif koydular resmen) ilk bir saat boyunca kendime gelemedim. Zaten yol düz, birde yemeğin ağır gelmesi beni bitirdi. Bu arada, bitirdiğim tabakları izcilikten edindiğim alışkanlığım gereği sofrada bırakmayıp lokanta tezgahına kendim bırakmak isteyince lokantacı fena halde bozuluyor.



Ben. (tanımadıysanız) :)



Lokantanın genel görünümü.



D-100' den seyretmeye devam ederek hafif tempoda sorun yaşamadan eve dönmeyi başardım. O güne kadarki bisikletle bir günde aldığım mesafe rekorunu kırmıştım: 96 klm. :)

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.