Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

1 Ocak 2010 Cuma

2010' un İkinci Turu - 01.01.2010

Yeni yıla giriş turunun tatlı yorgunluğunu atmadan gündüz Feyman' la bir yerlere gitme niyetindeyiz. Gece eve Ben 01.30 gibi gelmiştim. 11.00 gibi uyandım. Feyman' ın evinin önünde 12.45 gibi buluştuk. Aslında Karamürsel/Tepeköy' e niyetlendik, ama dün gecenin yorgunluğu yüzünden 12.45 gibi buluşabildik. Tepeköy yoluna koyulduk, ancak rüzgâr mualefeti yüzünden normal saatlerde Tepeköy' e varamayacağımızı anlayınca, şansımızı zorlamayalım dedik ve turu Gölcük/Kavaklı sahiline yapmaya karar verdik. Orada denize karşı bir güzel çaylarımızı içtik. 1 saat kadar orada oyalanıp dönüşe geçtik. Rüzgârın hızı güneybatıdan 60 km/h' ye yaklaşıyordu. Dönüş oldukça rahattı haliyle. Araç arkasında düz yolda yaptığım 60 km/h li hızlar haricinde en yüzden düz yol hızımı D-130 karayolunun Başiskele' deki askeriye içinden geçen kısmında 52.1 km/h olarak yaptım. Naila Kafe' de başlayan yürüyüş yolunda pedal çevirmeksizin bisikletin kendi kendine düz yolda hızlanabildiğini tecrübe ettik. Dalgalar bizi ıslattı. Havada Sahra Tozları olduğundan yüzümüz gözümüz pütür pütür oldu.

Gidiş yolunda Feyman su içiyor. Rüzgâr sağ çaprazdan çok sert esiyor. İlerlemekte zorlanıyoruz.

Kavaklı sahilinde Feyman' ı görüntülüyorum.

Ben ve Feyman.

Feyman' da Ben'im makinemi alıp Beni görüntülüyor.

Dönüşte sahildeki yürüyüş yolu. Dalgalar sahili pataklıyor.

Feyman.

Güneyli rüzgârlarla Sahra Çölü' nden gelen tozlar, havaya değişik bir ton katıyor. Bu tozlar ilk yağmurla birlikte toprağa bereket saçacak.

Feyman, kuvvetli rüzgârda gözüne bir şeyler kaçırmamak için kayak gözlüğünü takıp imaj yapıyor :) Yakışmış ama :)

Gün batımı.

Sahralı tozlar Güneş' e eşlik ediyor.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.