Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

27 Ocak 2010 Çarşamba

İzmit Şehir İçi Kar Turu - 22.01.2010

Karsız gibi geçecek görünen 2009-2010 kışının aniden kendini birden hissettirivermeye başladı. Sizlere ard arda yaptığım(ız) bir kaç karlı turun fotoğraflı anlatımlarını ayrı ayrı sunmak istiyorum.

İlk sırada mevsimin İzmit' te ilk tutan karının olduğu fotoğraflarda.

22 Ocak 2010 Cuma günü İzmit' te kesinlikle kar yağışı beklenmiyordu. Yağış bekliyordum ama yağmur, en iyi ihtimalle akşam karla karışık yağmur şeklinde. Fakat öğlene doğru başlayan yağış direkt olarak karla karışık yağmur şeklinde başlamakla beraber, normal kara döndü ve kısa süre sonra her yer bembeyaz oldu. Allah' tan çarşamba günü kar lastiklerimi yani bildiğimiz dişli lastiklerimi takmıştım. Bu yüzden yol tutuşu konusunda sorun yaşamayacaktım.

Mevsimin ilk karlı turunu arka lastiğim patlak olduğu için iş ve tur arkadaşım Bahadır Ustaoğlu' nun bisikletiyle işyerim çevresinde yaptım. Bahadır' ın bisikletiyle de ilk karlı turu da Ben yaptığım için değişik bir durum oldu. Yol lastikleriyle de karda fazla tehlikeye girmeden gidilebildiğini fark ettim. Fakat kar çok sulu olduğundan fena ıslandım ve üşüdüm. Bir minibüsün kaldırdığı su duvarının içinden istemeden de olsa geçmiş olmak üşüme katsayımı bayağı arttırdı.

Akşam iş çıkışı Bahadır' la Seka Park' a uzanalım dedik. Hazır kar yağmış. Zevkini çıkarmayalım da ne yapalım. Hem deneyim olur.

O gün İstanbul hariç Marmara' nın her yerine kar yağmış. İzmit' te kar kalınlığı 1 parmak kadardı. Merkezde hayatı pek etkilemese de tahminlerden bir gün önce gelen yoğun kar yağışı İzmit' in yukarı yerleşimlerinde hayatı durdurma noktasına getirdi.

Neyse. Fotoğraflara geçelim.

Fuar içi bayağı karlıydı.



Turdayken kar yağışı devam ediyordu.

Gecenin ilerleyen saatlerinde kar yağışı karla karışık yağmur ve yağmura dönecek ve cumartesi günü öğle saatlerinde kar yağışı geri dönecekti.



Scotty mevsimin ilk tutucu karıyla.



Ben. Sakallarım bayağı gürleşti. Hemen her gün soğuk havada bisikletle işe gidip geldiğimden yüz felci olmaktan korkuyorum. Yoğun sakal ormanı biraz da olsa yüzümü koruyor.



Bahadır' ın hayatındaki ilk kar sürüşünden bir an.



Seka Park' ta iş yoktu. Vıcık karda hızlı hızlı gidip bol bol ıslandık.

Kendimizi garda buluverdik.

Bahadır.



Herkese bol karlı bir kış dilerim.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.