Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

23 Şubat 2010 Salı

Ayçiçekleri Turu - 24.07.2006

2006 yazında yaptığım maceralı bir turumu sizlerle paylaşmayı istedim.

Öncelikle söylemek istiyorum ki, Özlem Pansiyon bloğuna Ben' im adıma, benden gizli gizli yorum yazan bir arkadaşımız var. Arkadaşımızın Ankara ODTÜ' den yazmış olduğunu IP kayıtlarından belirlemiş olmaktayım. Beni zor duruma düşürmeyecek güzel yorumlar yazdığı için kendisinden memnunum. Bu yüzden bu anlatımımı kendisine hediye ediyorum.

Kendisini deşifre ederse çok kızmayacağımı bilmesini isterim. :)

Bu arada lütfen taklitlerimden sakınınız :)

Turumuza dönelim.

2006' nın ayçiçek mevsimi. Kefken-Kandıra yolundaki ayçiçek tarlalarını görüntülemek istiyorum. Bu yüzden çıkıyorum yola. Amacım Kumcağız yolu üzerinden Kurtyeri Köyü' ne çıkmak. Oradan da tarlaları fotoğraflaya fotoğraflaya Sarısu' ya doğru devam etmek olacaktı. Fakat turumun formatının değişeceğinden haberim yoktu.

Kurtyeri' ne kadar her şey rayında gitti. Oradaki bir benzincide ihtiyaç molası verdim. Oradaki hava pompasından yararlanmak istedim. Lastiklerin havası bana az gibi gelmişti. O dönemlerde şimdiki gibi el pompası taşımadığımdan, benzincilerde hava basmaya meraklıydım. Neyse. Lastiklere havayı bastım ve yoluma devam ettim. İki-üç kilometre sonra bir ses gelmeye başladı bisikletten. Durup ses kaynağını araştırmaya çalışırken arka tekerleğim bomba gibi patladı. O anı yaşayan bilir. Bomba gibiydi resmen. Arka jantımın yanaklarından birisi parçalandı. Tamiri imkansız. Fakat keyfimi kaçırmadım. Yola elime bisikletim Bebiş' i takarak doğa yürüyüşü modunda devam etmeye başladım. Ayçiçek tarlalarında bir kaç fotoğraf çektim ve öğle güneşi altındaki yaklaşık 8-10 kilometrelik yürüyüşün ardından Kerpe' ye vardım.

Bisikletle yaklaşık 10, yürüyerek 8-10 km yaptım o gün.

Bir kaç fotoğrafı göstereyim.

Bebiş evden ayrılmadan önce. Bagajında araba çakmağı fişiyle çalışan bir motorlu pompa var.



Ayçiçeklerinden görüntüler. Çok güzeller.












Yaşlı bir amca dinleniyor. Sıcaktan olsa gerek, bana selam bile verecek hali yok.



Kerpe' ye yaklaşıyorum.







Ben'im için kısa ama hoş bir tur olmuştu.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.