Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

13 Mart 2010 Cumartesi

Büyükada Yarışı - 21.04.2007

Katıldığım ilk bisiklet yarışı, 21 Nisan 2007' deki Büyükada dağ bisikleti yarışları oldu.

O gün aileme fotoğraf makinesi lazım olduğundan sayısal makinemi evde bırakmak zorunda kalmıştım. Genede fotoğraf makinesiz olmamak için dia pozitif film takılı analog SLR makinemle bu aktiviteye gittim.

Bisiklet yarışıyla ilgili tek bir fotoğraf olduğu için çok üzgünüm. Ama turun başlarındaki tren fotoğraflarının ender yaşanan anları gösterdiğini söylemek istiyorum. :)

11601 sefer sayılı Adapazarı Ekspresi' nin en arka vagonunda gidiyorum. Arkamızdan Ankara Yataklısı geliyor ve Tavşancıl' da durduğumuz anda bizi solluyor. Lokomotif numarasını bilmiyorum (bakmayı unutmuşum) :(









Bostancı' da inip, motorla Büyükada' ya geçiyorum. Keyifli bir rampa çıkışından sonra yarış sahasına ulaşıyorum. Kayıt oluyorum. Benden tabiki yarışçı olmaz. Öylesine katılıyorum. Yarıştan önce hafif bir inişte o zamanki hız rekorumu kırıyorum: 60 km/h.

Yarışlardan birisi başlıyor.



Güzel bir gün geçiriyorum Büyükada' da. Dönüşte faytoncularla kapışmak zorunda kalıyoruz. Onlar minibüsçüler gibi çok dengesiz sürüşler yapıyorlar. Bu yüzden güzel olmasına rağmen Büyükada' ya gelmeyi pek istemiyorum.

Bu yarışta yeni arkadaşlıklar ediniyorum. Yarış bahane, arkadaşlıklar şahane.

Bostancı' dan İzmit' e tekrardan trenle dönüyorum.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.