Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

16 Mart 2010 Salı

Çınarlıdere - 07.04.2007

Çınarlıdere Vadisi' nde bir tur daha.

Vadiye bu kez aşağıdan giriyoruz. Amacımız bir patikaya ulaşmak.

Yolda bir dostumuz seyir halinde.



Ben.



Ben' im bisikletle inmeye cesaret edemediğim patikadan arkadaşım iniyor.



Öğle Güneş' i bir dostumuzu mıyıştırmış.



Ahşap bir yapı.



İlerlediğimiz yol.



Sularla oynaşıyorum.





Bebiş çok ıslandı :)





Çok kısa ve dinlendirici bir aktiviteydi.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.