Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

16 Mart 2010 Salı

Köseköy' de Lodosla Mücadele - 29.01.2007

2007 yılından kısa bir tur daha.

Rüzgârda sürüş tecrübesi kazanmak için kısa bir tur yapmaya karar veriyorum. Hedef Köseköy.

Şiddetli lodos, çok dengesiz bir sürüş yaşamama sebebiyet veriyor. Kimi zaman karşıdan esip beni durduruyor, kimi zaman ise tamamen yandan esip, beni savuruyor.

Bu kısa turda (yaklaşık 20 klmlik) kaydettiğim bir kaç görüntüyü paylaşmak istiyorum.

Bir alışveriş merkezinin otoparkında Bebiş dinleniyor. Birazdan rüzgârla güreşecek.



Köseköy civarındaki yüksek gerilim enerji hatlarının en üstündeki toplar ilgimi çekiyor. Tam işlevini bilmiyorum.



Ankara' ya giden Başkent Ekspresi' nin vakti geldi. Treni bekliyorum.



Ve tren geçiyor.



Demiryoluna paralel yoldan İzmit' e gelip fuar alanına uğramaya karar veriyorum. Fuar göleti taşmış.



Kuvvetli lodosun bulutlar ve deniz üzerinde yarattığı manzaralar.





Kısa ama güzel bir tur oldu.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.