Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

13 Mart 2010 Cumartesi

Kuru Gölet - 27.12.2007

27.12.2007 tarihinde İzmit/Yassıbağ Köyü yakınlarındaki kuru bir gölete yaptığım kısa bir turun bir kaç fotoğrafını sunmak istedim. Tur biraz ani olduğundan akşamüstüne denk geldi. Turu karanlığa kalmadan bitirebilmek için fazla fotoğraf çekemedim.

Bölge çok çamurlu. Scotty zor durumda :)



Ben.



Doğadan akşamüstü manzarası.



Biraz rampa çıkacağız. Çamurlu zemin devam ediyor.



Bir yalağa Scotty' yi sokuyorum.

Siz siz olun ve bisikletinizi benim yaptığım gibi çok derin bir suya koymayın. Tekerlek göbeklerinin ve aynakol göbeğinin içine su sızabilir ve bilyeleri dağıtabilir. O günden sonra bir daha asla aynı hareketi yapmadım.



Çamurlu yol, çıkılan rampaya müteakiben bitiyor. Rampa bizi Yassıbağ Köyü' nün (Tekkeköy) içinden geçirip yaklaşık 330 metre rakımda Kandıra yoluna kavuşturuyor. Ardından aydınlığın son demlerinde hızlı bir iniş yapıyoruz. 63 küsür km/h leri görüp yeni hız rekorumu kırıyorum. Bir-iki tane de araba sollamıştım galiba.

Kısa ama zevkli bir tur oldu.

Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.
Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.