Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

1 Haziran 2010 Salı

İzmit-Derbent - 25.10.2007

Herkese mutlu bir yaz dönemi temenni ederim.

2007 sonbaharından yaptığım kısacık bir turun çamurlu anlatımı aşağıda sizlerle.

O dönemlerde yaşadığım kasık fıtığı münasebeti sebebiyle bir süre bisikletten ayrı kalmak zorunda kalmıştım. Güvenlik sebebiyle yaklaşık olarak bir ay bisiklete hiç binemedim. Bisikletten fazla ayrı kalmaya dayanamadığım için, bir akşamüstü kendimi yollara vurdum. Yaklaşık 20 kilometre yol yapıp Derbent' e gidecektim.

İzmit sahili.





Ben.



O dönemde Yuvacık Barajı' nı Sapanca Gölü' ne bağlayacak boru hattının çalışmaları sürüyordu. Ortalık çamur denizi. Zaten dar olan yollar tamamen kapanmış. Fakat bisikletin geçemeyeceği yol yok gibi bir şeydir :) Bisiklet görünürse yol olmasa bile bir şekilde kendine bir yol bulur :)





Yolda yağmura yakalanma riski yaşadım ama şansım sayesinde olsa gerek yakalanmadım. Fakat yolun önemli bir kısmı sıvı çamur kaplıydı. Bu yüzden resmen çamur adama döndüm. :)

Derbent İstasyon şefi abimiz fotoğraflarımı çekti sağ olsun.





Bebiş bayağı pislendi :)








Karnımdaki yamayı fazla zorlamamak adına turu kısa keserek trenle dönmeye karar verdim. Çamurlu ama mutluyum :)



Sevgiler.

-----------------------------------------------------
Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur.Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.