Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

14 Ocak 2012 Cumartesi

2012' nin ilk kar turu - 14.01.2012

2010-2011 kışını Sicilya' da geçirmiş olduğumdan Etna' da denk geldiğim iki hafif kar yağışı haricinde yağan kara hiç denk gelmemiştim. Dolayısıyla kara fena halde susadım. Bu kış özlemle beklediğim kar, biraz geçte olsa İzmit' e giriş yaptı. Az bir miktar yağsa da beni sokağa çıkarmaya yetti. :) İzmit merkezde şehrin ısı adası oluşturması sebebiyle leke diye tabir edilen hafif şekilde tutma haricinde kar örtüsü olmadı. Genede kar kardır. Yola çıkmak gerek. Tahminime göre şehrin azıcık dışında belirgin kar örtüsüyle karşılaşacaktım. Nitekim öyle oldu. Romörküm Bıcır' la karda sürmeye hiç cesaret edememiştim. Bu kez onunla karda sürüş testleri yapmak istedim.

Bu turu Fatih Büyükkol kardeşimle yaptım ve tam 30 kilometrelik bir aktivite oldu. Bu turun adına "Bilmem kaçıncı kar festivali" koyduk. Hız yapmadığımız, karanlıkta kar altında, buz gibi su birikintileri ve hakarete varan cahilce laf atmaların arasında, fiks bir parkurda geçen keyifli bir tur oldu.

Turun sonuna doğru bizi çok güzel bir süpriz bekliyordu.

Fotoğraflar:

İzmit' e mevsimin ilk tam karı.





Yahyakaptan' da kar örtüsü belirgin. Bisiklet yolundan çıkıp, kar örtüsünün olduğu koşu yoluna giriyoruz. Mevsimin ilk kar sürüşü.














Bıcır' ın maşallahı var. Karı çok sevdi. Yoldaki bütün karları topluyor.



Fatih' in ki.




Kar tekrar etkisini arttırıyor.



Köseköy Lojistik Köyü.





Arslanbey' de yaklaşık 2 cm. kar kalınlığı mevcut.




Bıcır iyi kar topladı. Eve dönene kadar çoğu dağılacaktı.


Fatih' in kar rekoltesi.



Turun süprizi. Fuar alanının yanından geçerken kar festivalimiz gerçekten kutlanırmışcasına bir havai fişek şöleniyle karşılaşıyoruz. Her kim evlendi, ya da mutlu bir gün yaşadıysa daha bir mutlu olsun inşallah.









Kar yağmaya devam ettikçe ve genel manada aksilikler çıkmadıkça benzeri turları devam ettireceğim. Beni izlemeye devam edin.

Bol karlı günler.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.