Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

15 Ocak 2013 Salı

2013 Yılbaşı Turu

2013 Yılbaşı'ında yaptığımız kısa turun dokuz fotoğrafını paylaşmak istiyorum. Bu yılbaşında normalde kamplı tur yapmak istiyordum, ama herkes benim gibi olmadığı için anca bir kaç saatlik renksiz bir turla yetindim.

2012 yılı benim için oldukça verimli geçti. Bu yıldan aldığım verim, gülümsememe yansıyor.


Bu turu bir kaç aydır tanıdığım Halime Deniz arkadaşımla gerçekleştirdim. Yahyakaptan' da buluşup Başiskele' ye gidip geri dönüş yaptık. 

Sahil bomboş. Şehrin içinde dahi yılbaşı havası yok. Hayatımda bu kadar renksiz bir yılbaşı hatırlamıyorum. Bir-iki eğlence mekanının patırtısı olmasa yılbaşı olduğuna dair hiç bir emare olmayacaktı. 







Başiskele' de Naila Kafe' ye gittik, ama yılbaşı olmasına rağmen kapalıydı. Hiç bir şey içemedik.Sonra şehir merkezindeki Fevziye Camisi' nin yakınındaki hızlı yemek lokantalarının birinden aldığımız kahveleri, caminin önündeki parkta keyifle yudumladık.

Yeni yıla sanayi sitesinin önündeki benzincide girdik.

Sığırcıklar gece mesaisi yapıyorlardı. Yeni yılı esas onlar kutluyorlardı. Hepsi aralarında konuşuyorlardı.


Yeni emektarımla ilk yılbaşım.


Bu turda 25.3 kilometre yol yaptık. Halime' ye teşekkürler.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.