Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

1 Şubat 2013 Cuma

B4 V2 Türkiye Turu 9. Anlatımı: 09-12.06.2012


24. Gün:

Otların battığı rahatsız bir gece geçirdik. Çeşme anayolunda Enes Şensoy ve ekibiyle buluşup dizginleri bölgeyi iyi bilen Enes' e bıraktım. Çeşme yolundaki büyük yokuşun tepesindeki kahvede oturduk. Bölgede keşif turu yapıp ıssız Mersinli Koyu' na geçip orada kamp kurduk.

52.72 klm > 1780.75 klm toplam.
13.9 km/h ortalama, 42.1 km/h en yüksek hız.

Güne merhaba.



Kamp yerimizin yakınlarında bir kuyu vardı. Suyu içilebilecek kalitede.




Enesleri beklerken bir yapımarketin yetkilisi olan bu abimiz bize çay ikram ediyor.


Enesler geldi.



Yolda gördüğümüz bu dost ezilmesin diye doğal hayata müdahale etmek zorunda kalıyoruz.





Tepe Kahve' deki molamız.


Uzunkuyu civarı.



Birgi-Barbaros bölgesinde keşif.


Gazi Antep fıstığı.





Mersincik Koyu yolu.






Mersincik Koyu.





Balık tutmak için denizden topladığım kabuklular. Adını şimdi unuttum.
Denize girerek denizin içinde balık tutmaya çalıştım. Yenebilecek büyüklükte yakaladığım bir balığı heyecandan kaçırınca moralim sıfıra indi. :(


Oradaki kuyu.




---

25. Gün:

Orta rahatlıkta geçen gecenin ardından Güneş yavaş yavaş ısıtırken gruptan ayrılıp tek başıma yola devam ettim. Alaçatı' ya Enes Şensoy' un desteği ile yapılan bisiklet güzergahını kullanarak ulaştım. Alaçatı' da çamaşırhane aradım ama bulamadım. Bir köyde (sanırım Yalı) Sicilya bayrağımı Galatasaray bayrağı sandılar.  Şifne' den sonra dik çıkış-inişli bir ağır bir yol profili başladı. Meydana gelen Fethiye Depremi' ni hissetmedim. Yolda manzara fotoğrafı çekmemi garipseyen Küçükbahçe karakoluna bağlı jandarma devriyesi kimlik kontrolümü yaptı. Sonra beni yemeğe davet ettiler. Küçükbahçe' ye varınca jandarmaya gittim. Bolca sohbet ettik. Karnımı doyurdular sağ olsunlar. Sapıtmaya başlayan GPS' im bugün canımı sıkan en önemli sıkıntıydı.

79.96 klm > 1860.71 klm
12.1 km/h ortalama, 43.1 km/h en yüksek hız.

Mersincik Koyu' nda sabah.



Enes' in yaptırdığı yol.












Alaçatı.





Dondurma ziyafeti. Öncesi.


Bir kaç dakika sonrası. 




Ildır yolu.










Ildır.










Rampalar başladı.

Küçükbahçe yolu.

































Kalp. :)


Küçükbahçe.




Jandarma beni besliyor.


Bu dost bana yılışıyor. :)



Küçükbahçe inişi.



Aşağı Küçükbahçe çıkışındaki bir kahveye yerleşiyorum.

---

26. Gün:

Yoğun sivrisinek etkisi altında geçen rahatsız bir geceydi. Sivrisinekler sazlı sözlü bana resital verdiler. Kahvaltımı yolda meyve ağaçlarıyla yaptım. Karaburun' da uzun bir mola verdim. Karpuz yedim. Karaburun çıkışında zincirim koptu. Zevkli çıkış-inişlerle dolu, manzaralı bir güzergah. Gülbahçe' de ortalık sayılacak bir yerde çadır kurarak geceyi geçirdim.

82.16 klm > 1942.87 klm
13.9 km/h ortalama, 44.0 km/h en yüksek hız.







Günün en önemli rampasını çıkarken.








Salman.







İniş başlıyor. Rakım 400 metre civarı.











Sarpıncık.



Hasseki.


Tepeboz sahilinde vişneli kahvaltı.


Bir dost bana "günaydın" diyor.


Tepeboz sahili ile Karaburun arası.



Karaburun' daki mola yerimde bir Ağustos böceği.


Karaburun' daki mola saham.



Karaburun' dan çıkıyorum.



Karaburun çıkışındaki yokuşta zincirim kopunca bir otobüs durağına yerleşiyor ve tamiri yapıyorum.


Karaburun-Mordoğan yolu.









Mordoğan.




Mordoğan-Gülbahçe yolu.


Yeni yol yapımı tepelerde devam ediyor.




Balıklıova molası.


Gülbahçe yolu.





Gülbahçe sahili.


Gülbahçe.








---

27. Gün: 

8 saatlik deliksiz bir uyku uyudum. Son zamanların en iyi uykularındandı. Bugün Urla' ya gittim. Arızalı GPS' imi kargoyla servis için Baytekin Teknik Cihazlar' a gönderdim. Urla' dan sonra Seferihisar' a ve Doğanbey yönüne devam ettim. Ahmetbeyli' deki DSİ'ye bağlı mesire yerinde kampımı kurdum. Çamaşırhane ve çamaşır yıkamak için uygun bir yer bulamayınca Ahmetbeyli' deki bir otelin bekçisini ikna ederek çamaşırlarımı otelde yıkattım. Bu olanağı sağladığı için bekçi abime teşekkürler.

90.68 klm > 2033.85 klm toplam.
14.4 km/h ortalama, 43 km/h en yüksek hız.  




Urla yolunda mola verdiğim benzincide tatlı bir aile var.












Ovacık yolu.


Kapari toplayan birisi.


Ovacık yoluna devam.





Bademler Köyü' deki Opet' in restoranının yetkilisi bana yemek ısmarlıyor sağ olsun.











Seferihisar sözde yavaş şehir (citta slow) ama..............





Doğanbey yolu.





Yeni çizgi çekiliyor.





Atatürk Mahallesi rampası. Oldukça dik. Uzun değil, ama zorlayıcı.





Yol, yeni çekilen çizgi boyası sebebiyle mis gibi kokuyor. Çizgi aracı da ortaya çıkıyor. 







Ürkmez yoluna devam.





Gümüldür. Bu kasabada kalmaya çalıştım, ama başaramadım.



Buraya hazır uğramışken bir kayısı ağacına dadandım.


Ahmetbeyli yolu.












Ahmetbeyli.


DSİ sahasında gece.




----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.