Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

26 Nisan 2013 Cuma

Kartepe Zirve - 18.10.2009

Bahadır Ustaoğlu ile yaptığım Kartepe turu.

Sabahın ilk ışıklarında buluşup yola çıkıyoruz.



Köseköy Yakup Altın Stadı' nı martılar işgal etmiş.



Kartepe göründü. Gidişimiz Rahmiye-Suadiye-Derbent-Maşukiye güzergahından.





Maşukiye' den Kartepe yoluna girdikten sonra bir yerde yabani güvey feneri görüyoruz. Bu, altın çilek diye bilinen meyvenin zehirli olan kuzeni. Altın çilek sanılıp yenmemesi gerekiyor.


Yavaş yavaş yükseliyoruz.
















Kartepe yolu gerçekten etkili ve sürekli bir yokuşa ev sahipliği yapar.



Alternatif Kartepe yolu. Bu yoldan halen daha hiç geçmedim. Gitmeyi düşünüyorum. :)



Makro denemeleri yapmışım.





Kuzuyayla Sapağı' ndan sonra.
















Tam zirveye giderken.






Kartepe' nin tam zirvesi. 1601 metre. Buraya bisikletle ilk kez çıkıyorum.


Bu fotoğrafı çekerken gökkuşağı olduğunu görseydim onu tam olarak görüntülerdim. Fakat çok geç fark ediyorum. :) Yağışlı olmayan bir havada gökkuşağı çok nadir bir olay.



Karadeniz görünüyor mu acaba?




Kartepe zirvesinin arka yollarından otele doğru iniyoruz. O zamanlarda GPS kullanmıyorum.








Herhalde o zamana kadar indiğim en dik yokuş.



Daha sonra Arslanbey üzerinden (farklı bir güzergahtan) inişimizi gerçekleştiriyoruz.

En yüksek hız 55 km/h civarı.
Mesafeyi hesaplamam lazım.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.