Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

21 Nisan 2013 Pazar

Kerpe-Karamürsel > İzmit - 06-09.09.2012


Kerpe' den teyzemlerin Karamürsel' deki bahçelerine gidiyorum.

Kerpe' de sabah.





Kerpe-Kandıra yolundaki ilk ciddi yokuşu bitirdim.


Kerpe-Kandıra yolu.



Kandıra-İzmit yolu.




Koruklar Köyü' nde mola. Kerpe' den getirdiğim kavunu burada yiyor ve bir kamyoncuyla paylaşıyorum.






Ütük Göleti. İnşa edilen Namazgah Barajı' nın altında kalabilir.


Çizgi bağlamak için anayoldan ayrılıp Çubuklubala Köyü' nden geçiyorum.




Çubuklubala molamda bir dost yanıma uğruyor.



Bahçecik geçişi.


Halıdere.



Ulaşlı civarı.


Yolun anayol kısmında çok şükür en ufak bir trafik tacizi bile yaşamadım. Sürücüler yol verdiler, kornaya basmadılar filan. Kendimi Avrupa' daymış gibi hissettim.

Karamürsel merkezine varmadan tepelere tırmanmaya başlıyorum.



Teyzemlerin bahçesine vardım. Burada üç gece kalacağım.

95.36 klm mesafe. (Kerpe-Yukarı Karamürsel)
17.80 km/h ortalama, 50.72 km/h en yüksek hız.


--

Bahçeden iki görüntü.



Teyzemin hazırladıkları.


07.09.2012 - Bahçeden alışa çıkıp geldim.


08.09.2012 - Ne güzel bir kahvaltı.


09.09.2012

Dönüş zamanı.


Geldiğim yoldan farklı bir yoldan aşağıya iniyorum.







Karamürsel-İzmit yolundaki trafikle uğraşmamak ve değişiklik olsun diye deniz yoluyla dönmeye karar veriyorum.



Bisikletim deniz otobüsünün arka kısmında yolculuk yapıyor. Bu çok büyük bir hata. Çünkü geminin arkasında oluşan tuzlu su bulutu bisikleti kaplıyor ve bisiklet tuzla kaplanıyor. Akabindeki günlerde bisikletimin pasa hassas bazı noktalarında paslanma başlıyor.


Karamürsel-Gölcük arası.


İzmit Körfezi.


Bisikletim tuz sebebiyle hafifçe beyazladı. :(



Beni ağırladığı için teyzeme teşekkürler.

11.54 klm mesafe (Yukarı Karamürsel-Karamürsel > İzmit)
13.85 km/h ortalama, 52.67 km/h en yüksek hız.


----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.