Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

11 Nisan 2013 Perşembe

Pazarbaşı Burnu - 03.08.2012


Kerpe' den Kefken tarafına gidip Pazarbaşı Burnu bölgesinde çizgi bağlıyorum.

Kumcağız Plajı.


Kumcağız' da çizgi bağlarken.


Kumcağız-Ballar arası.


Ballar-Akçabeyli-Karaağaç-Dikili güzergahı.




Dikili-Cebeci arasında anayolun deniz tarafındaki orman yolları.






Cebeci.


Kefken Adası' nın karşısına, yani Pazarbaşı Burnu' nun en ucuna gidiyorum.



Buralarda çizgi bağlarken zor anlar yaşıyorum.



Pazarbaşı Burnu' nun en ucu ve Kefken Adası.




Zor sayılabilecek yollar. Fotoğraflarda pek belli olmasa da çalıların arasında dikenlerin olduğunu hatırlatmama gerek yok.



Cebeci.



Babalar gibi girdim.


Cebeci' nin güneydoğusunda bir yer.






Kerpe.




52.24 klm mesafe.
12.4 km/h ortalama, 44.0 km/h en yüksek hız.


----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.