Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

27 Nisan 2013 Cumartesi

Yeni bisikletim - 15.08.2012


24 Kasım 2007' de satın aldığım ve yaklaşık 41000 kilometre yol gittiğim 2008 model Scott Scale 60 bisikletim kadro çatlaması sebebiyle emekli olunca acilen yeni bir bisiklet almam gerekti. Tur bisikleti almaya niyetlendim. Avrupa ve Amerika merkezli siteleri araştırdım. Avrupalı sitelerde doğru dürüst bisiklet seçenekleri bulamadım. Olanların gelişi de maliyetli olacaktı. Amerikan siteleri ise ABD dışına bisiklet göndermiyorlardı. Bu yüzden yeni bisikletimi istemeyerek de olsa Türkiye' den almaya karar verdim. Trek FX serisi gözüme çarpıyordu, bisikletçim olan Yeşil Bisiklet ile irtibata geçtim ama bana uygun boy yoktu, ama genede paramı yanıma alıp otobüsle gittim. FX serileri arasında bana uygun boy yoktu ama aralarda Trek Allant model bir bisiklet ilgimi çekti. Ona bakayım dedim. Gürsel Akay buradaydı. Boyu bana biraz ufak gibi göründü ama kendisine güvendiğim için bunu almaya karar verdim. Kelebek gidon takarak boyunu biraz uzatmış gibi hissettirecektim. Zaten bundan başka bana uygun bisiklet seçeneği yoktu.

Yeni bisikletimin Yeşil Bisiklet' in Selamiçeşme Şubesi' ndeki ilk fotoğrafları.





Ayarları yapılıyor.





Bisikletimle test sürüşü niyetine hemen yola çıkıyorum. Fotoğraf makinelerimden birisi Sirkeci' deki bir fotoğraf makinesi tamircisinde. Bisikletimi alır almaz kıtalararası bir sürüş gerçekleştiriyorum. Dakika bir, gol bir. 


Sirkeci-Harem feribotunda.


Harem' den dırdırlanan ve rüşvet isteyen Efe Tur muavinine rağmen bisikletimi İzmit' e getiriyorum ve hemen eve çıkarıyorum. Sonra Scotty' de, veliahtıyla tanışmak için dairemize çıkıyor.


Yeni bisikletim "Çocuk" salonda. Değişiklikleri yapılmış haliyle.


Toplam mesafe: 9022 metre civarı.
Vmax: 35 km/h civarı.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.