Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

24 Haziran 2013 Pazartesi

Cremona Bolgesi Turu - 22.06.2013


Cremona cevresindeki ilk ciddi gunubirlik turumun fotograflari.

Turun haritasi. Bu rotayi opencyclemap sitesindeki bisiklet yolu bilgilerinden de yararlanarak cizdim. Rota saat yonunun tersi seklinde gecildi.


06.00' da yola cikiyorum. Po Nehri sakince akiyor.


Gunes doguyor.


Nehrin Piacenza tarafindaki kiyisindan Eurovelo guzergahlarindan birisi geciyor. Eurovelo 8 sanirim. Po koprusunden asagi inip guzergah tabelalarini izliyorum.


Castelnuovo Bocca d'Adda yonune dogru olan guzergahtan fotograflar.




















Buralarda asfalt ustundeki kisa bir stabilize zeminden gecerken gecisim sebebiyle taslar havada ucusuyor. Iki bisiklet lastiginin o kadar tas sicratmasi ilginc geldi.


Po boyu.






Castelnuovo Bocca d'Adda'ya giden yoldaki uzun Po koprusunden geciyorum. Gectikten sonra kasabaya gelmeden taskin setleri ustundeki bisikletlik guzergahlardan devam ediyorum.




Castelnuovo Bocca d'Adda-Piacenza arasinda Po'ya paralel ilerleyen taskin seti ustu bisiklet guzergahina ait fotograflar.

Bu tur yollarin girisinde "yetkili kisiler harici giris yasaktir" tabelalari var. Bu tabelalar bisikletcileri ilgilendirmiyor. Bu tur yollarda icecek su sikintisi yasanabilir. Bu yuzden yaninizda yeterince su olmasinda fayda var.




























Bu guzergahlarda cok fazla bariyer var. Ama bisiklet gecisi icin yan taraflar musait.












Bir tur trafo. Ama doganin ortasina bizimkilerin yaptigi gibi sekilsiz igrenc bir beton yigini koymaktansa bu trafoyu guzel bir gorunume sokmuslar.


Milano-Bologna hizli tren hattiyla ilgili fotograflar.












Piacenza yolu.






Piacenza yakinlarindaki Po uzerindeki konvansiyonel demiryolu koprusu. 



Piacenza girisi.



Piacenza.




Cremona'da cumartesi gunleri pazar kuruluyor. Piacenza icin de cumartesi gunleri pazar gunuymus. Bu yuzden etraf cok kalabalik. Kalabalik sebebiyle sherin en onemli yerleri gibi gorunen iki meydaninda zor anlar yasiyorum, bana sikinti basiyor ve sehirden bir an once cikmaya calisiyorum. Kalabaligin icinde bisikletimi elime almis gidcerken kadinin birinin sag bacagina sol pedalim surtunce ciddi bir ifadeyle bakisiyoruz.





Piacenzalilar, Cremonalilar gibi alisverise bisikletleriyle cikmislar. Bir pasaj, bisiklet park yerine donusmus.


Kalabalik fazla sayilir. Bana afaganlar gelmeye basliyor.



Yaya trafigi sebebiyle bisikletinizi elinize alin anlamina gelen bir tabela.





Italya'ya kiloyla ay cekirdegi satildigini ilk kez goruyorum. Ama tohum olarak. Bu yuzden ilacli olabilir. Satan kisiye sormadan tatmamak lazim.  





Piacenza Gari. Sadece bir kac fotograf cekip yola devam ediyorum.





Milano-Roma-Napoli A1 otoyolu. (Autostrada del Sole)


Cortemaggiore.




San Pietro in Cerro.



Zibello yolu.






Eurovelo 8 hattindayim. Bu bisiklet guzergahi, bir ciftligin icinden geciyor.











Zibello'dan sonrasi. 

Gectigim en uzun 3. kopru.




Burada biraz islaniyorum. Iyi geliyor.


Bolgedeki yogun parmesan peyniri uretimi sebebiyle cevrede cok fazla inek ciftligi var.






Brancere.










Cremona'da gencler alisverise bisikletle cikiyorlar. Dukkanlarin onlerine bisikletlerini siraliyorlar.


125.33 kilometre mesafe.
06.21.43 saat (molalar haric seyir suresi)
19.63 km/h ortalama, 43.88 km/h maksimum hiz.

Sevgiler.


----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.