Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

6 Ağustos 2013 Salı

04.08.2013 Turu

04.08.2013 tarihinde yaptigim gunubirlik turun fotograflarini paylasmak istiyorum.

Rota; Cremona-Fiorenzuola d'Arda-Fidenza-Sospiro-Cremona rotasindaki cesitli yollarda gecti.

Turdan onceki aksam Cremona ana meydanindaki guzel kule, muhtesem gorunuyordu.



Sabah 05.50' de yola cikiyorum.


Cizgi baglaya baglaya gidiyorum.

Castelvetro Piacentino civari.



Gunaydin gunessss...



A21 otoyolu.


Cortamaggiore.



Fiorenzuola d'Arda çevre yolu cizgimi bagliyorum. Bu bolgede camli perdelere kus ikonu yapistiriliyor. Sanirim gercek kuslar carpmasin diye.



Fiorenzuola d'Arda-Fidenza arasinda genelde arayollardan gidecegim.



Az once gectigim Fiorenzuola d'Arda cevre yolu.


Tarla yoluna girdim.



Kullandigim ucuz aluminyum suluk kafesi, yollara daha fazla dayanamayip, tasidigi siseyle birlikte dusuyor.



Bir ciftlik binasi.







Sut isminde bir yer varmis.




Castelnuovo Fogliani yakinlarinda acik bir bar bulunca giriyorum. Kahvalti olarak 3 kruvasan yiyorum.



Bu guzel kafede birde sicak cay olsa ne tatli olurdu.



Castelnuovo Fogliani' deki kisa dik yokus ilac gibi geliyor. Yokus cikmayi ozlemisim.



Castelnuovo Fogliani' den sonra yine bir tarla yolu guzergahina giriyorum ve biraz camurlaniyorum. Bu yolda karsima buyuk bir grup kopek ciksa da sorun olmuyor.



Fidenza cevre yolu cizgimi bagliyorum. Listeme giren uzun bir viyaduk.






Busseto molasi.






Stallone yakinlarinda cizgi baglarken.







Ponte Nuovo-Zibello-Ragazzola yolu.



Ragazzola cevresinde cizgi baglamak icin dort donuyorum.



Yol kenarinda ziftli bir alan gorunce dayanamiyorum. Evet, biraz pisim.


Ragazzola bolgesinden bir an daha.



Bu bolgede, daha onceden gectigim, 2500 kusur metrelik Po koprusu. Uzayip gidiyorrr...




Bos ve duz yollarda ilerliyorum.

Bu da Sospiro molam.



Fazla suyumu Sospiro-Cremona arasinda bir gulun dibine dokuyorum.



Cremona yakinlarinda saray kilikli bir ciftlik.







Cok fazla egzantirik seyin olmadigi, duz yollarda gecen bir tur daha oldu.

Izleyenlere tesekkurler.

Bilgiler:

134.74 klm mesafe, 21.61 km/h ortalama, 41.55 km/h en yuksek hiz.

----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.